Marketing Internetowy i Social Media

Termin szkolenia: szkolenie on-line Trwa nabór

MARKETING INTERNETOWY I SOCIAL MEDIA


Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą zdobyć kompletną wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu e-marketingu, reklamy oraz social media, a w szczególności:
- menedżerów i specjalistów marketingu i sprzedaży,
- specjalistów ds. PR i komunikacji,
- pracowników agencji badań marketingowych,
- fachowców poszukujących nowych rozwiązań zwiększających konkurencyjność firmy i produktów,
- osoby, które wiążą swoje plany zawodowe z pracą w marketingu i social media.

Cele szkolenia:
Marketing internetowy i Social Media jest dziedziną prężnie rozwijającą się w dzisiejszym świecie opartym na wirtualnym przepływie i pozyskiwaniu informacji.
Podstawowymi celami szkolenia są:
- zwiększenie wiedzy na temat roli marketingu w firmie w zależności od branży,
- tworzenie skutecznych strategii marketingowych,
- poznanie najlepszych praktyk e-marketingu,
- zapoznanie mechanizmami rządzącymi światem Social Media,
- budowanie skutecznych kampanii reklamowych.

Program szkolenia:

- zakładanie profilu firmowego
- konfiguracja i nadawanie uprawnień innym osobom (dlaczego jest to tak bardzo istotne)
- pierwsze kroki na profilu (uzupełnianie poszczególnych zakładek)
- jak wstawiać posty oraz rodzaje postów
- skąd brać pomysły na posty
- obsługa programu graficznego „Canva”
- wstawianie pierwszego postu
- omówienie darmowych banków zdjęć i omówienie jak z nich skorzystać
- co to są kamienie milowe i jak je wykorzystać w praktyce
- tworzenie angażujących nagłówków oraz treści
- tworzenie grafik 3d Informacje o podmiocie świadczącym usługę
- zasady wstawiania postów i prawa autorskie
- analiza ruchu na stronie
- jak wybrać najlepszy czas emisji, oraz planowanie postów
- tworzenie pierwszego wydarzenia
- tworzymy „Kamień Milowy”
- jak stworzyć idealny post – techniki generowania ruchu organicznego
- podpięcie konta reklamowego
- omówienie menadżera reklam
- dlaczego NIGDY nie klikamy w „promuj post”?
- omówienie form reklamy
- analiza niestandardowych grup odbiorców
- tworzenie Facebook Pixel oraz dopięcie go do strony
- tworzenie prostej reklamy
- tworzenie video reklamy ze zdjęć
- analiza kosztów reklamy
- co to jest lejek sprzedażowy
- planowanie oraz proste kampanie
- tworzenie lejków sprzedażowych
- przydatne triki i rozwiązania


Forma prowadzenia zajęć:
Szkolenie zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem metod takich jak: wykład, warsztaty, prezentacja multimedialna, studium przypadku (case study), ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia grupowe, dyskusje.

Potwierdzeniem ukończenia szkolenia jest zaświadczenie wydane przez organizatora szkolenia.


Czas trwania szkolenia: 20 godz.