MARKETING INTERNETOWY I SOCIAL MEDIA
Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą zdobyć kompletną wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu e-marketingu, reklamy oraz social media, a w szczególności:
- menedżerów i specjalistów marketingu i sprzedaży,
- specjalistów ds. PR i komunikacji,
- pracowników agencji badań marketingowych,
- fachowców poszukujących nowych rozwiązań zwiększających konkurencyjność firmy i produktów,
- osoby, które wiążą swoje plany zawodowe z pracą w marketingu i social media.
Cele szkolenia:
Marketing internetowy i Social Media jest dziedziną prężnie rozwijającą się w dzisiejszym świecie opartym na wirtualnym przepływie i pozyskiwaniu informacji.
Podstawowymi celami szkolenia są:
- zwiększenie wiedzy na temat roli marketingu w firmie w zależności od branży,
- tworzenie skutecznych strategii marketingowych,
- poznanie najlepszych praktyk e-marketingu,
- zapoznanie mechanizmami rządzącymi światem Social Media,
- budowanie skutecznych kampanii reklamowych.
Program szkolenia:
Forma prowadzenia zajęć:
Szkolenie zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem metod takich jak: wykład, warsztaty, prezentacja multimedialna, studium przypadku (case study), ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia grupowe, dyskusje.
Potwierdzeniem ukończenia szkolenia jest zaświadczenie wydane przez organizatora szkolenia.
Czas trwania szkolenia: 20 godz.